onsdag 6. mars 2013

Pakker i posten er alltid moro!

På et hobbyforum jeg er medlem av var det ei som holdt en "Gje-vekk" og den vant jeg! Jeg som knapt vinner når jeg tar lodd på strikketreff vant faktisk denne flotte pakken! Herlig garn. Jeg falt spesielt for både det rosa og det grønne hespet og de blir nok begge to til sjal. Må bare finne det perfekte sjalmønsteret til disse to hespene. Det stripete garnet skal også på pinnene, men der må jeg tenke litt mer før jeg bestemmer prosjekt. Det er jo så mye lekkert man kan strikke!

Inne på et scrappeforum skulle man sende kort til den som skrev innlegget over deg. Der fikk jeg dette herlige kortet med noen fine papirer til. Jeg gleder meg til å lage kort med disse flotte papirene!



Garnbutikken Projo har en side på Facebook som jeg er aktiv på og der har vi noe som het Hemmelig Venn. Man skal sende fra seg en pakke med strikkerelaterte ting og så får man pakke tilbake. Jeg fikk Østlandsgarn og Raggi som begge to er ukjente garntyper for meg, men garn jeg har hatt lyst til å prøve lenge. Med andre ord midt i blinken på garnet! Og oppskriften på vottene har jeg sett på mange ganger, men aldri kommet i gang med. Nå har jeg muligheten.



Er jeg ikke heldig?

Ikke nok med det, men jeg har rekket opp Fanagenseren min som ble altfor vid og startet på nytt. Jeg strikker den i svart og regnbuefarget Kauni. Dette er et skikkelig ullete garn og jeg måtte bruke mye fuktighetskrem på hendene før garnet gled skikkelig gjennom hendene. Tørre hender og ullgarn lugger! Dette tror jeg kan bli en favorittgenser. Definitivt en genser til å bli glad av!



1 kommentar:

skb sa...

Så flott at du likte garnet.
eg gler meg til å sjå kva du klarer å trylle fram :)