torsdag 11. april 2013

Pulsvarmere til meg selv

Jeg er i grunn flink til å strikke og gi bort til andre, og så glemmer jeg meg selv. For det er jo så fort gjort å strikke til seg selv, så det kan jeg jo ta en annen dag! Vel, problemet er jo at det fort ikke skjer. Dette er noe de fleste som driver med håndarbeid kjenner seg igjen i vil jeg tro.

Mønsteret er det samme som på de to foregående parene, Sildre pulsvanter fra Strikkinnom.no, men jeg har altså da også moderert disse. Jeg har forandret enda litt på dette paret, og også strikket dem litt kortere.

Pinner: 3,5
Garn: Sterk fra DSA
Vekt: 27 gram

2 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Flotte pulsvarmere! :)
Kjenner meg igjen. Det har vel noe med at det at, den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad ..
Det er flere ting jeg bruker som er temmelig slitte og jeg har tenkt en del ganger på å sy noe nytt, men det tar tid ..
Ha en fin kveld! :)
Klem Lisa

mimouna sa...

Flott at du husker på deg selv også innimellom. ;)

Fine pulsvarmere, myke og lette. Akkurat passe nå til våren.