onsdag 10. april 2013

Sildre pulsvarmere og litt annet

Jeg liker så godt Sildre pulsvanter fra www.strikkinnom.no Jeg har strikket to par som er en gave, men etter å ha blitt ferdig med den første vanten fant jeg ut at de er litt upraktiske til det bruket jeg har tiltenkt damene. Da var det bare å rekke opp igjen tommelkilen og strikke dem uten tommelkilen.

Jeg er veldig fornøyd med begge parene og nå skal de få seg en vask før de er klare til overlevering.

Mønster: Sildre pulsvanter, modifisert til pulsvarmere
Garn: Sterk fra Du Store Alpakka
Pinnenr: 3,5
Vekt: 33 gram pr par
Prosjektet på Ravelry:
http://www.ravelry.com/projects/Mymlen/sildre-fingerless-gloves
http://www.ravelry.com/projects/Mymlen/sildre-fingerless-gloves-2



Jeg har også strikket et vottepar til meg selv i alpakka fra Sandnesgarn. Husker dessverre ikke verken mønster eller pinnenr. 
Vekt: 65 gram


Jeg har også prøvd meg på et ugletrekk til koppen min så den ikke er fullt så varm å drikke av! Jeg brukte Lima fra restegarnet.
Vekt: 19 gram




1 kommentar:

Elisabeth Solum sa...

Flotte pulsvarmere og votter!
Kjempesøtt og praktisk ugletrekk!
Liker ugler!